Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

کناره گیری مهدی رحمتی از تیم ملی

 

سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی فوتبال در فاصله 6 روز
 
مانده به دربی 76 از تیم ملی فوتبال ایران کناره‌گیری کرد.

دروازه بان استقلال که پس از بازی ایران و کره جنوبی تاکنون مصاحبه ای انجام نداده است
 
در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در این باره اظهار داشت: شاید نتوانم در خدمت تیم ملی باشم
 
و از همین رو موقتا کناره‌گیری خود را اعلام می کنم.
 
وی افزود: به دلیل پاره ای از مشکلات فعلا ترجیح می دهم
 
سکوت کنم اما فقط همین را بگویم که مدتی در خدمت تیم ملی نیستم.
 
رحمتی از اظهار نظر در خصوص دربی 76 خودداری کرد و گفت:
 
اجازه دهید فعلا حرفی نزنم و در این خصوص و بازی جمعه نیز صحبتی نمی کنم.

وی در حالی که با اصرار خبرنگار مبنی بر دلایل تصمیمش روبرو شده بود،

گفت: فعلا می خواهم برای حفظ آرامش تیم ملی سکوت کرده و صحبتی انجام ندهم،

ولی مدتی در خدمت تیم ملی نخواهم بود

میدونید چرا میگم کار خوبی کرد؟چون که بیچاره مهدی تو هر ورزشگاهی رفت گفتن

سوراخ تیم ملی سید مهدی رحمتی!

خدایی شما بودین بهتون برنمیخورد؟

 

آخه یکی نیس بهشون بگه آقایون محترم همین مهدی رحمتی ما بود که

کلی از گل خوردنا ی تیم ملی رو به جون خرید

حالا هم حقشونه که تیم ملی جام جهانی نره تا بفهمن دنیا دست کیه!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت20:37---2 بهمن 1391
سلام فاطمه جون یه شباهت از فرهاد و بردیا پیدا کردم.میخوای؟
پاسخ:آره


neku4
ساعت20:15---2 بهمن 1391
راستی فاطمه جوووووووون میشه عکس های تولد جواد که توی اردوی تیم ملی براش گرفتن رو کاملشو برام پیدا کنی این به عنوان عکس ایکونم دارمو میگم بقیشو میتونی برام جوور کنی فکر کنم روزنامه اس اس داردش چون رو یکی از تیتراش این عکسرو دیدم تووورووووخدااااااااپاسخ:من خیلی گشتم دنبال عکسا ولی فقط 1 دونه پیدا کردم!

neku4
ساعت20:08---2 بهمن 1391
بعد از یه مدت دوباره سلام .مهدی خوب کاری کرد حالا تیم کیروش رو. میبینیم با جوجه دروازبانش که 4تا4تا گل خورد و پکید اون وقت قدر مهدی رو میدوننننننننپاسخ:سلام عزیزم!آره عزیزم به نظر منم به هر دلیلی بوده خوب کاری کرده!

حسنا
ساعت17:02---2 بهمن 1391
من خودم طرفدار مهدي ام. فك نميكنم به خاطر داوري باشه. يا با كيروش مشكل داره.يا اينكه خبرايي توي تيم ملي داره اتفاق ميفته كه ما ازش بيخبريم.به هر حال درسته هر ادمي يه ظرفيتي داره. ولي بايد به خاطر اين انتقادايي كه ازش ميشه كناره گيري نميكرد. هر بازيكنيو بگي ازش انتقاد ميشه.تازه عوضش انقد خوب بازي ميكرد كه ديگه كسي نتونه حرفي بزنه. بازم *صلاح مملكت خويش خسروان دانند*
پاسخ:بابا شاعر


ياسمين
ساعت16:18---2 بهمن 1391
خوووووب كرد مهدى كه رفت . تيم ملى كه گل خورد ديگه اونوقت حساب كاردستشون مياد و قدر شو ميدونن
پاسخ:درسته


nooshin abi
ساعت15:09---2 بهمن 1391
fati joon on axe ke elisa mizare az Mehdi ke ro sandali nesheste va lebasesh sefide ro mizari to veb?

عشق من
ساعت14:28---2 بهمن 1391
منم موافقم ادرس عکس نيکي وبذار خواهش....
پاسخ:چشم عزیزم


فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:26---2 بهمن 1391
مرسي خيلي گلي....
پاسخ:خواهش!


فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:20---2 بهمن 1391
راستي ميشه ادرس عکسشم بذاري اخه ميترسم نياد بعد روم نميشه دوباره بت بگم... راستي اپ کردي بگو
پاسخ:الان آپ کردم!عصری هم آپ کردم اگه شد به فائزه میگم


فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:18---2 بهمن 1391
اره قالبت قشنگه....همه عکس مهدي بود خيلي ام قشنگ بود....راستي عزيزم ميشه اپ عصرت عکس نيکي باشه؟؟؟؟؟
پاسخ:باشه عزیزم از اون هم میذارم!


سیده طاهره
ساعت14:16---2 بهمن 1391
مهدی دردوبلات بخوره توسربدخواهات

بگووآمینپاسخ:آمین


فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:10---2 بهمن 1391
راستي قالب جديد مبارک.....فاطمه جون امروز عنووان روزنامه هاروديدي؟؟؟؟؟؟؟ماشاالله ...ساعت خوابت کم نيست من نگرانتما
پاسخ:آخه خسته ام!مر30 عزیزم حالا خوب هس؟ آره دیدم همش مهدی جون خودمه


فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:10---2 بهمن 1391
راستي قالب جديد مبارک.....فاطمه جون امروز عنووان روزنامه هاروديدي؟؟؟؟؟؟؟ماشاالله ...ساعت خوابت کم نيست من نگرانتما

فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:02---2 بهمن 1391
نه گلم اصلا دلم نميخواد اونو....باشه....تو<خوبه>ساعت چند اپ عصر ميکني؟؟؟زمانت مشخص نيست....
پاسخ:نه عزیزم اصولا 5 یا 6 ساعت میخوابم!


فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:50---2 بهمن 1391
شماهم از کريس خوشت مياد؟؟؟؟؟؟؟؟ولي من از مسي خوشم نمياد....راستي ميشه بگي کي واز کي اپ ميکني/؟؟؟؟؟
پاسخ:شما چیه؟بگی تو راحت ترم!خیلی هم دلت بخواد مسی به اون خوبی ! 2 تا آپ میکنم یکی الان راجع به دربیه!1دونه هم عصری بعد از این که از خواب بیدار شدم!


فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:46---2 بهمن 1391
نه فائزه بارسا ولي فائزه ازکريس خوشش مياد با اين که بارسا ولي من عشق رئــــــــــــــــالم البته بعد استقلال

فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:46---2 بهمن 1391
نه فائزه بارسا ولي فائزه ازکريس خوشش مياد با اين که بارسا ولي من عشق رئــــــــــــــــالم البته بعد استقلال
پاسخ:اون که مشخصه بعد از استقلال!آفرین به فائزه!خب همه ی دنیا از کریس خوششون میاد


فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:41---2 بهمن 1391
چون منم طرفدار رئالم دوس داشتم بازيکن مورد علاقه من هم رئالي باشه...همين عزيزم
پاسخ:آهان از اون لحاظ!فائزه هم رئال؟اما من بارسا!


فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:31---2 بهمن 1391
اخ جون ....مطمئني/مرسي که گفتي فدات شم راستي فاطمه جون امروز اپ ميکني؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره


فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:30---2 بهمن 1391
اخ جون مطمئني؟خداروشکر
پاسخ:چرا خداروشکر؟


فاطره عاشق فرهاد
ساعت13:27---2 بهمن 1391
فاطمه جون فرهاد رئاليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....
پاسخ:بله


bluelover
ساعت12:24---2 بهمن 1391
به هر تیم ملی مربوط به همه مونه خوشحال میشیم موفق بشه ولی نه به هر قیمتی باید شان بازیکنا حفظ شه ....همه جوره انشالله موفق باشه اقا مهدی..........
پاسخ:ایشالا


ارغوان
ساعت11:22---2 بهمن 1391
http://www.goal.com/iran/

بچه ها برید اینجا و به استقلال رای بدید ...
پاسخ:چشم


shani
ساعت9:36---2 بهمن 1391
الان این خبرو فهمیدم هنوز شوکم. آخه چراااا....؟؟؟ مهدی نباشه کی جاش بره؟این دانیال کیه کی روش دنبالشه نکنه بخاطر اونه؟شایدم از انتقادهایی که مغرضانه بهش شده خسته شده...کاش برگرده......
پاسخ:هرطور مهدی بخواد میشه من مطمئنم که مهدی کاری رو بیهوده انجام نمیده! بذار همون دانیال بیاد گل بگیره /مهدی ماله ماس


نگین ازادی
ساعت1:43---2 بهمن 1391
امیدوارم روزی برسه ک لنگیا ب پامهدی بیفتن ک برگرده تیم ملی
پاسخ:ایشالا


پروا
ساعت22:50---1 بهمن 1391
فاطمه جان میدونی کادوی جباری به برهانی چی بوده؟ پاسخ:نه

پروا
ساعت22:39---1 بهمن 1391
علتش چی؟ اگه به خاطر توهینه که دفعه اول نیست که بهش توهین میشه.
پاسخ:همون دیگه مهدی به قدری بزرگ شده که دفعه ی اول که توهین کنن نره!ولی الان که یکم فک میکنم میبینم که حتما با کیروش مشکل داشته!


nooshin abi1
ساعت20:12---1 بهمن 1391
afarin dadashe khodam........

الیسا
ساعت20:00---1 بهمن 1391
ترکوندی با این عکست جیگر ممنون بوس بوس

صبا
ساعت19:52---1 بهمن 1391
واقعا!!!هروقت هربازی رو ببرن میگن دربازه بانمون خوب بودجلوی اون تیم نتیجه گرفتیم!!!ولی وقتی می بازن میگن رحمتی این همه پول میگیره بعد دروازه بانیش این جوریه!!!ادم از کار اینا شاخ درمیاره!!

الیسا
ساعت19:43---1 بهمن 1391
من فکر کنم این دروازبان دورگه که می خوان بیارن (دانیال عبادی )کلا مهدی خیلی ناراحت شده ..با اینکه عاشقشم ولی خیلی مغروره

تیم ملی هم که امیدی نیست بره جام جهانی شاید گفته خودم رو زیاد خسته نکنم برای استقلال وجام باشگاهها اماده باشه

پاسخ:ول کن بذار کلاغ پر باشه!


اس اس
ساعت19:43---1 بهمن 1391
من مطمئا هسم مهدى به خاطر فحش ازتيم ملى نرف

ف
ساعت19:12---1 بهمن 1391
ولی خیلیا میگن به خاطر اومدن دانیال داوری هستپاسخ:شاید

ف
ساعت19:05---1 بهمن 1391
مرسی

ف
ساعت19:05---1 بهمن 1391
مرسی
پاسخ:آفرین به تو حالا درست شده!


ف
ساعت18:59---1 بهمن 1391
چطوری عکس بزارم جای عکسم؟؟
پاسخ:اون پایین که نظر میذاری زده آپلود عکس مورد نظر از اون جا باید بذاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: